10/31/2009

Szal szydełkiem zrobiony.

Dziękuję za wyróżnienia Sabince i Tin-Tin.Tym razem nominuję blogi z moich zakładek bo coraz trudniej wybrać tylko kilka blogów.


Z robótkowego pola mogę pochwalić się szaliczkiem.Zrobiony z Sonaty.

Zamówiłam z Zamotanych włóczkę Zephir i DLG.Mam nadzieje zrobić szale.Ciekawy sklep znalazła Dagi i tez juz zrobiłam tam zakupy to E-dziewiarka.Sa juz dostępne 'kolorowe ' druty :)
Poza robótkowo :Eryk ma juz górną lewą jedynkę :)Reszta jeszcze nie wyszła,ale mam nadzieje ze nastąpi to lada dzień.
Dziękuję za liczne odwiedziny,serdecznie miło Was goscic u mnie.Pozdrawiam gorąco wszystkich zaglądajacych.

2 komentarze:

  1. Oi, amiga!
    Passei para deixar-lhe um abraço, desejar-lhe um lindo domingo e abençoada semana.
    Carinhosamente,
    Dô.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za wyróżnienie.
    Teraz już z górki z ząbkami , odpoczniecie potem troszkę (o:
    Usciski dla chłopców. Pozdrawiam serdecznie (o:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...